Monster

ett litet pms monster ;) Men ja försöööker tygla mig :) hehe.

Äter.. normalt :) Mellan 1500 å 2500 kanske!! På helgerna mera... veckorna lite mindre. Räknar inte sååå exakt mera. Har ja tänkt äta 1700 å de blir 2000 e de OK!! Ben & jerrys e en stor favorit!! Igår åt vi kycklingsallad till middag, men vitlöksbatong. Ja åt 2 bitar!! hehe. Har ja inte gjort på ååår å dar!! (ev vid nån hets??)

sedan drack vi vin, å åt bohemian raspberry glass från B&J. Lovely!! (sedan åt J en påse chips, plus att då jag åt 2 bitar batong (vi gjorde 2 st) så åt han resten) Han har på sistone gått ner 2 kg i vikt... haha.

en stor förändring i mitt ätande nu är att jag ofta äter lunch i matsal (kunde jag ALDRIG göra förr) skulle planeras 1000 år på förhand isf!! Förra torsdagen åt jag ärtsoppa och pannkaka!! Yummy!! :D UTAN ATT ÖVERÄTA ELLER HA DÅLIGT SAMVETE.

Bra bra bra. Ja e så bra bra bra :) Vikten?? Äh... runt 68-69... helt bra för en kvinna som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0