Jag

Dagens intag:

Frukost: standardyoughurt med musli,1 klementin, 1 kaffe, vitaminbrustablett
Lunch: dubbel smörgås, banan, youghurt
Mellis: aprikos, lite godis
MIddag: 1 kotzone (pizza dubbelvikt med sallad och massor med dressing, åt upp hela!!)
Efterrätt: 1 glassstrut på torget

Summa: ca 2000 kcal
Träning: Cykla 20 km

Status: frisk

Aktivitet: ligger på sängen och är mätt :) Har en halv chipsskål brevid mig som är orörd, ben och jerrys i frysen (även orörd idag ;) samt godis jag inte rör, varför skulle jag? är varken sugen eller får plats med mer i magen innan ja blir FÖR mätt.

VIkt: ca 68 kg. Alla byxor passar även om lite tighta. Jag är skitsngg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0