Tid att läka

Kan va att detta blir mitt sista inlägg. Har tänkt skriva det en tid. Har inte haft tankar ens på att hetsa på många månader... skulle inte gå - fysiskt eller psykiskt. Fick nåt underligt i magen för några månad sen, mådde illa om jag åt mer än 2 smörgåsar. Mådde illa, ont i magen. Höll i sig ca 6 veckor, har varit bättre den senaste månaden. Gick ner 4 kg helt pga detta. Min magsäck måste ha blivit superliten för nu kan jag inte heller äta mkt :) Iaf, tror att detta var den sista puschen jag behövde för att bli frisk. Å J, min baby förståss som är det bästa som hänt mig!!

Nu kommer sanningen istället emot. DESSA 10 SENASTE ÅREN JAG KUNNAT FOKUSERA PÅ STUDIER OSV MEN BARA TÄNKT PÅ MAT!!! JAG KUNDE HA BLIVIT... LÄKARE ELLER ADVOKAT! ÅH.

Kommentarer
Postat av: Amanda

känner igen det där kram

2009-12-03 @ 14:26:04
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: anne

fan vad surt.

2009-12-03 @ 14:27:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0