Lilla S

Min mammas nya gubbe har ett barnbarn som heter S*****. Hon är 50 % överviktig enl läkarna och blir retad i skolan. Hon är 9 år och väger ca 50 kg tror jag. Hon äter verkligen HELA tiden. Hon har väldigt svårt hemma, mammas gubbes dotter är alkoholist, karn med... de super verkligen hela tiden. Dottern har slagit min mamma, och då de bråkar blir det oftast polisbesök. Barnen måste se på allt. Dotterns man misshandlar även henne så att hon åfta måste uppsöka sjukhus (Har sjäkv upplevt våld i hemmet som liten om även i mildare grad så VET vad det sätter för spår :( Jag tror att hennes tröst är att äta. Hon kan äta MER än mig då jag har ätardag! OCh hon mår så dåligt i skolan då de retar henne. Vet inte riktigt vad som kommer att hända då hon kommer upp i tonåren men är väldigt rädd och undrar över vad jag kan göra.

Har ni några råd??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0