Hjälp

J är i Åbo. Var övertygad om att jag lätt skulle klara detta. Se nej..... åt 7 nallemunkar på väg hem från affären. sedan chokladpudding, geisha å chips!! Magen spänner, jag vill spy!! Har hålli på såhär nu sedan lördagen..... Mina ätardagar nu ligger mellan 2700 och 3700 kcal, ändå är min mage väldigt upprörd! Förstår inte hur jag kunde äta 6000 förut!!!!

Är en riktig tjockis nu... större än på hela sommaren. Dålig hy, allt e dåligt. Arbetslös på tisdag. Bläääääääääääääääääääää. Dessutom ställde jag in dagens träningspass (haha har inte tränat på veckor) pga att jag ist åkte å handlade hetsmat!!! FYYYYYY!

Hur gick det så här????? E så ledsen.... skall iaf ut och gå nu (låååångsamt) med hon jag ställde in träningspasset med. Hon vet inget om min sjukdom och jag kommer int att berätta.

Jävla skit!! Kom hem J!!!

Sa jag att jag är ledsen?? Jag undrar om denna satans ångest någongång försvinner? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0