Down

Lördag morgon vaknar upp, mår otroligt bra om jag minns rätt! Är hos syrran på dagen, fixar med en veranda, middag hos mamma åhennes man. Går yberbra, äter tom bulle tillefterrät. På kvällen har vi fest äter paj, dricker rose. Uppe I ca 2000 kcal efter att vi kommer hem från festen. Då Stoppar jag in stor del av resterande pajbiten. Kanske 1000 till. Så totalt 3000. Det är OK! Söndag, vaknar innan alla andra, går over till mamma…. Äta äta äta I huvudet. Smyga….. Lyckas iaf hålla ganska bra tills på em. Äter blåbärspaj med J.s föräldrar, sedan till mammaå smygäta glass, kakor, när vi kommer till stan fortsätter jg bakom ryggen på J. Lyckas hålla kanske 3500.

Måndag. Börjar bra… fram tlls em. Stannar lite längre på jobbet. Då vi bokar konferansrum bokar vi även med snacks. Dvs finns ca 10 rum, ochom de lämnar så är det ju I princip bara att gå och ta! Just detta... rum med kakfat, spännande, förbjudet…. Lyckan är total (iaf intalar man sig det och attdet är bästa att “passa på”) Går på pilates senare iaf. Via affären, skall ju handla mjölk.. yeah right. Blir även lite godis, chokladpudding, äter även middag. Summa måndag ca 4000 kcal.

Gårdagen.. mådde så illa på morgonen, ångest ;( Varför gör jag detta mot mig själv. ÄTer morgonmål, lunch. Em samma skit… konferansrum, överblivna kakor…. Men där stannar min överätning för idag. Äter sedan liten middag och nån smögås på kvällen. Summa ca 2700 kcal. Skulle gått å tränat med en vän igår. Kunde ju inte förklara varför jag inte kunde komma.

Har sådan ÅNGEST över träningen!!! Jävla dyra gymkort som jag inte använder!!! Fan. Måste.gå.och.träna!!!!!! Bara träningsängesten kunde få mig att äta igen… Men jag har lovat J att vara stark. Ja han vet om alla dessa dagar och vad jag ätit exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0